کی فکرشو میکرد یه روزی بینمون نباشن

میدونی ما کیپاپرا دنیامون کیپاپه و باهاش زندگی میکنیم

یه لحظه جای این عکسا تصویر کسی که باهاش زندگی میکنیو بزار

تو ذهن خودت بجای جونگهیون سولی و گو هارا عکس آیدل خودتو بزار

گذاشتی؟

چیشد؟

ترسیدی؟

دلت لرزید؟

لبخندتو خوردی؟

بغض کردی؟

 

آره عذاب آوره

نزاریم دوباره فاجعه ای رخ بده

دنیای کیپاپ اونقدرام قشنگ نیست

داریم خرابش میکنیم

نزاریم بیشتر از این آیدلامون آسیب ببینن

فقط بخاطر آیدلامون هیت ندیم

اگه از کار آیدلی راضی نیستیم یا باب سلیقه ی ما نیس فقط ازش رد شیم

جایی دیدیم دارن به آیدلامون بی احترامی میکنن بگذریم فقط همین

 

آره...

دنیای ما منطق حالیش نیست

نمیتونیم بشینیم با تک تک هیترا بجنگیم

چون تهش به آیدل خودمون آسیب میرسونیم

 

نمیدونم حرفام به عنوان یه کیپاپر چقدر تاثیر داره

اما من وظیفه خودم میدونم که بگم

توام بگو

حداقل بیاید امروز بگیم

تا وقتی توی این تاریخ نحس هستیم بگیم تا با فکر نبود آیدلمون تنمون بلرزه

 

خواستی پستو کپی کن

فقط دست به دست شه کافیه

 

یک بار برای همیشه

خانواده ی کیپاپو دوباره میسازیم

 

هر کس خواست پستو بزاره تو وبش

اسم یادتون نره

RITA#

میدونین چرا ایدلا وقتی هیت میگرین ناراحت میشن؟

معلومه که نه

من دلیلشو بهتون میگم

دلیلش اینه که اونا سالهای سال از خانواده و خونه زندگیشون دور بودن و برای رؤیاهاشون جنگیدن

تو سرما و گرما برای رسیدن به رؤیاشون اموزش دیدن

نتونستن از بزرگترین لذت دنیا برای چند سال بهره مند باشن منظورم خوردن غذاهای موردعلاقشونه

سالهای سال هر ماه بهشون استرس وارد شد که نکنه این ماه از کمپانی بندازنم بیرون تا مجبور بشم ارزومو به گور ببرم

سالها سخت تلاش کردن و چنگیدن تا تونستن دبیو کنن

دبیو که کردن یه نور امید تو دلشون روشن شد

ولی ما کیپاپرا و مخصوصا هیترا توی جنگ بزرگتر و سخت تری قرارشون دادیم

جنگی که به جای اینکه رقیبشون کس دیگه ای باشه رقیبشون خودشون بودن

به خاطر حرفای ما باید از خود واقعیشون دور میشدن

به خاطر نظرات مزخرف ما توی خودشون گم میشدن

وقتی بین ده تا کامنت پنج تا کامنت هیت بگیری و به خودت بگی من اونهمه سختی کشیدم تا تونستم به اینجا برسم

من سالهای سال نتونستم خیلی از کار ها که دلم میخواستو انجام بدم

من چندین سال از خانوادم دور بودم اونم تو سنی که بیشتر از همیشه به بودن در کنار خانوادم احتیاج داشتم

من نتونستم عاشق بشم چون کمپانی اجازه نداد

نتونستم رانندگی کنم

نتونستم تتو بزنم

نتونستم فقط و فقط برای یه بار خوردن نوشیدنی الکلی رو تجربه کنم

و ...

خیل کار ها بود که ارزوی انجام دادنشونو داشتم ولی هرگز انجامشون ندادم

وقتی من اینهمه سختی کشیدم ولی بازم دارم روی همه فن ها و همه مردم لبخند میزنم و میگم که بالاخره تونستم مردم رو شاد کنم

چرا باید این حرفا ر بخونم و بشنوم؟

فق به خاطر اینکه از گروه مورد علاقه یه نفر رتبه بالاتری اوردم باید از کل طرفداراش هیت بگیرم؟

فقط چون خودم از هیکلم راضی بودم ولی بقیه نبودن باید هیت بگیرم

فقط به خاطر اینکه چند دقیقه میخواستم به جای بقیه برای خودم زندگی کنم باید هیت بگیرم؟

فقط باید به خاطر حرف مردم و نظرات مزخرفشون خودم رو جوری کنم که در واقع نیستم؟

هیتر عزیز ای بی وجدان ای بی همه چیز

تو هیتر نیستی تو یه قاتلی قاتلی قاتل

قاتل اون سه تا فرشته ای هستی که عکسشونو بالا گذاشتم

بیا یه ذره ادم باش یه ذره رفتارات رو انسانی تر کن

نزار بازم اسم ننگین قاتل روی تو قرار بگیره

الان هزار ایدل دیگه دارن هیت میگیرن

جنی

یوآ

هواسا

جیمین

تهیونگ

جونگکوک

و ...

اگه ازشون بدت میاد لازم نیست حتما تک تک کاراشونو دنبال کنی و فقط منتظر یه بهونه کوچیک باشی تا بتونی بهشون هر حرفی بزنی

من خودم به عنوان یه کیپاپر شاید باورتون نشه ولی از بی تی اس متنفرم

ولی کاراشونو دنبال نمیکنم

وقتی توی یه جایی راحع بهشون بحث میشه وارد بحث نمیشم و سریع اونجا رو ترک میکنم

توی اینستا گرام توییتر و هر کوفت زهر مار دیگه ای نمیرم دنبال اکانتشون باشم تا بهشن فحش بدم

چون میدونم چه سختی هایی کشیدن تا تونستن بزرگترین بوی بند دنیا بشن

چون یه ذره دارم سعی میکنم بیشتر انسان باشم

پس بیاین با هم یه بار برای همیشه کیپاپ رو درست کنیم

میدونین چرا خیلی ها دیگه بلینک ارمی و... نمیشن؟

چون فندوم های ازاردهنده ای هستیم

چون وقتی یه گروه یا ایدل دیگه ای یه رتبه بالاتر از بی تی اس یا بلک پینک میگیره سریعا اون گروه رو مورد هدف گلوله های هیتمون قرار میدیم

پس اگه خودتو یه کیپاپر و یا متعلق به هر فندومی میدونی از امروز اگه هیت بدی متعلق به اون فندوم نیستی

مطمئن باش اگه باعث یه قتل دیگه بشی ایدل مورد علاقت دیگه تو رو عضوی از فندومش نمیدونه

دیگه برات ارزش قائل نمیشه

دیگه دوستت نداره

پس به خاطر ایدل مورد علاقت از این به بعد نه هیت بده و نه با هیترا بجنگ

فقط نادیده بگیر

لطفا همه جا پخش کنین تا شاید یه ذره تاثیر گزار باشه

ممنون ^_^