1-چن ساله فن شی؟

چهار سال

2-چجوری فن شدی؟

یکی از اهنگاشونو تو چالش دنس یه گروه دیگه شنیدم و واقعا عاشقش شدم

3-اگه موقع دبیو باهاشون آشنا می شدی بازم فن می شدی؟

اره صد در صد(البته سال 2009 دبیو کردن و من اونموقع 4 سالم بود ولی در کل اره)

4-چن نفرو وارد فندوم شون کردی؟

عملا هیچکس چون بعد از دیسبند شناختمشون تی تی خیلی تی تی(حسش نی انگلیش کنم://////)

5-بهترین ام وی شون از نظر خودت؟

از لحاظ پروداکشن و محتوا DAY BY DAY و S*E*X*Y LOVE

6-بهترین آهنگ شون از نظر خودت؟

Sugar free, Number 9 بینشون سخته انتخاب

7-بهترین اجراشون از نظر خودت؟

یه جایی که نمد کجا رولی پولی رو اجرا کردن که عشق بود

8-ب نظرت اعضا چ احساسی از شیپاشون دارن؟

بیشتر جیون و هیومین و جیون و ایونجانگ با هم شیپ میشن ولی خب شیپای خوبی دارن پس فکر کنم راضی باشن

9-ب نظرت اگه اعضا فیکایی که براشون می نویسنو بخونن واکنش شون چیه؟

ازشون فیک نخوندم تا حالا که بخوام نظر بدم

10-اگه بفهمی اعضا از شیپ کردنا اذیت میشن حاضری دیگه شیپ نکنی؟

تا حالا شیپ نکردمشون

11-جوابت به کسایی که میگن گروهت بی استعداده و با پول به اینجا رسیدن؟

میگم که زر نزنن چون از یه کمپانی کوچیک شروع کردن و اینقدر کمپانیشون کم پول بود که نمیتونست عالی پروموتشون کنه و خیلی وقتا دقیقا قبل از استیجشون مشخص میشده که کی چه پارتایی رو بخونه و چه لباسایی بپوشن ولی با این حال هیچکدوم از اجراهاشونو ندیدم که توش اشتباه قابل توجهی کرده باشن با توجه به همه اینا نتیجه میگیریم که به سختی خودشونو به جایی که بودن رسوندن نه با پول

12-ب نظرت وارد کردن دیگران به دنیای کی پاپ کار درستیه؟چرا؟

بستگی به سلیقه اون شخص داره خودم به شخصه خیلی سعی کردم بعضی ها رو کیپاپر کنم ولی خب دوست نداشتن و هیچ احساس خاصی نسبت به کیپاپ نداشتن پس منم دیگه بیخیال شدم

13-اگه میخواستی یه چیزی به همه کی پاپرا بگی چی میگی؟

لطفا برای ایدلتون هم کهشده نه هیت بدید و نه با هیترا دهن به دهن بشید چون سر و کله زدن با هیترا فقط وضعو بد تر میکنه

14-ب نظرت سبک ام ویا و آهنگای کی پاپ بهتره یا آمریکایی؟(جفت شو جداگانه مقایسه کن)

به نظرم کیپاپ هنوز راه زیادی برای رفتن داره چون خیلی از کانسپتا و دنسا هنوز قابل قبول اجتماع کره و مردرم کره نیست

ام وی های امریکایی به نظرم بهترن چون اون ارتیست میتونه راحت کاری که میخواد رو بکنه و ام ویش رو از شبکه های تلویزیونی پخش میکنن و به دلایل مسخره نمیگن که ام ویت قابل پخش نیست

ولی تویکره خیلی چیزا بیش از حد سانسور میشه

15-چ ویژگی گروهت اونو از گروهای دیگه متمایز میکنه؟

اهنگای اعتیاد اورشون که هنوز ندیدم کسی مثلشون اهنگای اعتیاد اور بده

16-ب نظرت گروهت چ چیزی شو عوض کنه گروه موفق تر یا بهتری میشه؟

حالا که دیس شدن ولی اگه هنوز بودن به نظرم اگه میرفتن یه کمپانی دیگه بهتر بود (چون عملا بعد از عوض شدن رئیس کمپانی همه گروها کمپانی گند زدن)

17-گروه تو تو یه جمله توصیف کن

T-ARA GO

 

منبع چالش